Eindelijk een calculatietool die je kunt gebruiken zonder kennis van Excel
Juist wanneer je de schoonmaak verzorgt in eigen beheer, wil je extra zeker zijn van een reële urencalculatie.
Gradez zorgt voor de zekerheid dat je ook voor de ‘eigen dienst’ gebruik maakt van actuele normen die andere zorgorganisaties ook gebruiken.
De eenvoudige software stelt je in staat zelf professionele urencalculaties te maken en daarmee een constante kwaliteit te borgen. Het geeft je duidelijkheid en inzicht en helpt bovendien om de interne klant en medewerker tevreden te houden.
Altijd inzicht
Geef inzicht in de meest actuele ureninzet.
Met Gradez heb je 24/7 inzicht in meest up-to-date informatie over de gecalculeerde uren voor iedere ruimte, afdeling of locatie.
Iedere gebruiker heeft toegang tot een gepersonaliseerd dashboard met alle relevante gegevens.
Geen onderling gedoe over taakverdeling
Iedere medewerker krijgt een passende taak, zodat de werkdruk altijd eerlijk verdeeld is.
Door te calculeren op detailniveau krijgt iedereen binnen het team de ruimtes toebedeeld die passen bij zijn of haar contracturen.
Grip op schoonmaakbudget
Een juiste urencalculatie zorgt ervoor dat de uitgaven voor schoonmaakuren passend zijn
Gradez maakt gebruik van normen die jaarlijks worden getoetst aan andere zorginstellingen, waardoor je er zeker van bent dat jouw calculatie marktconform is.
Over Gradez
Met Gradez haal je een innovatieve tool in huis voor het maken van schoonmaakcalculaties en het meten van schoonmaakkwaliteit.
Bovendien biedt Gradez de unieke mogelijkheid om klantbeleving te meten en draagt het systeem bij aan procesverbetering binnen de schoonmaak. Zo krijg je maximale grip op de schoonmaakkosten en de tevredenheid van iedereen die jouw pand bezoekt.