Ik wil dat mijn cliënten een schone en veilige leefomgeving hebben

Meet je de schoonmaakkwaliteit nu nog met pen en papier? En gebruik je voor de ureninzet inschattingen op basis van je onderbuikgevoel?

Je weet dat het efficiënter inrichten van de schoonmaak uiteindelijk ten goede komt aan de zorg, maar twijfelt of het in jouw organisatie wel optimaal geregeld is.

Gradez neemt deze twijfel weg.

Met Gradez maak je professionele urencalculaties voor schoonmaakdienstverlening. Hiermee borg je dat budgetten primair tegoed komen aan daadwerkelijke zorgtaken.

De applicatie stelt je bovendien in staat om, naast de technische kwaliteit, ook beleving te toetsen. Je krijgt meer grip op de totale tevredenheid van de cliënten.

Kwaliteit en meten

  Geen twijfel over schoon

  Combineer kwaliteit en beleving

  Grip op cliënttevredenheid

  Altijd en overal toegang tot alle gegevens

  Inzicht in prestatie

Meer informatie

Schoonmaakbudget

  Professionele urencalculaties

  Geen Excelkennis nodig

  Specifieke normen voor een zorgomgeving

  Inzicht in werkelijke ureninzet

  Reële werkverdeling

Meer informatie

Gratis uitproberen
zonder verplichtingen

Overal toegankelijk, flexibele abonnementen

Ja, dit wil ik

In Gradez komt ruim 60 jaar aan gecombineerde kennis van de schoonmaakbranche samen. Het is onze missie om met deze kennis branchegenoten te helpen om de beste schoonmaakdienstverlening te organiseren. Voor een tevreden klant en een prettige werkplek voor de schoonmaker.

Dit zijn de Gradez beloftes

360˚ inzicht in kwaliteit

Gradez geeft integraal inzicht in de schoonmaakkwaliteit

Simpel in gebruik

Geen enkele kennis van Excel nodig

Hogere klanttevredenheid

Werk pro-actief aan tevreden klanten en medewerkers

Beter rendement

Het meten, verbeteren en borgen van prestaties & processen verbetert de efficiëntie.

Direct aan de slag

Binnen 5 minuten klaar voor gebruik

Maatwerk

Stel zelf de ideale werkprocessen en vragenlijsten samen

24/7 toegankelijk

Volledig webbased en 24×7 on- & offline inzetbaar

Geen schoonmaakkennis nodig

Het meten, verbeteren en borgen van prestaties & processen verbetert de efficiëntie.

Wat klanten over ons zeggen

Slide "Tijdens mijn interimopdracht bij een zorginstelling heb ik gebruik gemaakt van het calculatieprogramma Gradez. Daarmee heb ik inzicht gekregen in de calculatie van de schoonmaak. Door zelf het systeem te vullen met gegevens houd je grip op de situatie. Aan het begin dien je even door te hebben hoe je het systeem moet vullen, daarbij ben ik prima ondersteunt door Gradez. Wil je snel en eenvoudig zicht en grip op je schoonmaakcalculatie dan is Gradez een aanrader."” Eric van Meurs Zelfstandig Facility Professional Slide "Met Gradez meet je zowel de technische kwaliteit als de beleving van schoonmaak en wordt er gewerkt op basis van verbeterpunten, goed of fout is niet aan de orde. Daarnaast kan je heel gemakkelijk schoonmaak calculaties maken en het ruimtebestand up-to-date houden.” Sylvani Schot Zelfstandig Kwaliteitsinspecteur Schoonmaak
Slide "Als schoonmaakspecialist ondersteun ik veel klanten in het optimaliseren van de schoonmaak kwaliteit. Met Gradez kan ik eenvoudig kwaliteitscontroles plannen en uitvoeren. De resultaten worden direct getoond op het scherm en mijn opdrachtgever kan te allen tijde meekijken. Scheelt veel tijd! Even snel beoordelen of de inzet van schoonmaak marktconform is, de calculatie module geeft direct inzicht." Marcel Eversteijn Zelfstandig Facilitair adviseur Slide "Als professioneel platform in de Schoonmaak branche helpen wij organisaties bij het vinden van de juiste schoonmaakpartner en ondersteunen wij bedrijven bij marktconforme schoonmaakcalculaties en beheersing van schoonmaak kwaliteit. Met Gradez wordt de combinatie met beleving gemaakt wat extra waarde toevoegd aan de dienstverlening." Leon Habraken Directeur, Schoonmaak Nederland Slide “Om mijn bedrijf professioneler te maken, zijn wij gebruik gaan maken van Gradez. Gradez biedt mij de mogelijkheid om mijn offerte prijzen op marktconforme normen te baseren. Bovendien krijg ik een heel goed inzicht in de kwaliteit die de medewerkers van LOK Facilitair leveren bij onze klanten” Helmar Hulzebos Directeur LOK Facilitair

Over Gradez

Binnen jouw zorginstelling wil je geen enkele discussie hebben over hygiëne. Cliënten hebben recht op een schone leefomgeving en dit mag sowieso nooit ten koste gaan van de geleverde zorg. De beschikbare budgetten moeten dus zorgvuldig worden vastgesteld en verdeeld.

Met Gradez haal je een innovatieve tool in huis voor het maken van reële calculaties voor de schoonmaak.

Het helpt je om werkprogramma’s af te stemmen op de cliënt en de zorgzwaarte. Maar ook om flexibel om te gaan met de bezetting en het gebruik van een specifieke vleugel of gebouw.

Krijg grip op schoonmaakkwaliteit èn beleving. Dit draagt bij aan een hogere score op de PSO ladder en zorgt dat cliënten graag kiezen voor jouw organisatie.

Informatie voor schoonmaakbedrijvenInformatie voor gemeenten