Eenvoudig digitaliseren met Gradez

Ben je een kleine schoonmaak-ondernemer en wil je met je bedrijf groeien of professionaliseren door digitale oplossingen te gebruiken? Daar is nu een subsidie beschikbaar voor.

Je kunt de subsidie ‘Mijn Digitale Zaak’ aanvragen op de website van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO).

Gradez is ontwikkeld om jou te helpen. Met de intuïtieve applicatie kun je jouw DKS heel eenvoudig digitaliseren.

Dit is niet alleen voor jou als ondernemer handig en tijdbesparend, je kunt ook jouw klant voorzien van professionele rapportages  over de kwaliteit van jouw dienstverlening.

Digitaliseringspakket voor de schoonmaak

  Module Kwaliteit

Door regelmatig je kwaliteitscontrole te lopen met de applicatie hoef je nooit meer over te typen vanaf een kladblok. Na de DKS genereer je met een druk op de knop direct een overzichtelijke rapportage die je kunt delen met jouw collega’s en de klant.

meer informatie

  Module Calculeren

Maak reële calculaties voor de schoonmaak. Gradez berekent jouw ureninzet op basis van markconforme branchenormen. Dit stelt je in staat om passende offertes te maken en jouw voor medewerkers haalbare taken in te richten.

meer informatie

  Module werkprogramma

Door gebruik te maken van de standaard meegeleverde iconenset maak je in een handomdraai duidelijke, visuele werkprogramma’s.

meer informatie

  Digitaliseringsadvies op maat voor jouw bedrijf

Ieder bedrijf is uniek. Tijdens het online adviesgesprek ontdek je wat de beste manier is om Gradez toe te passen binnen jouw bedrijf.

  Inrichtingshelpdesk

Gradez is ook eenvoudig te gebruiken als je geen digitale kenner bent. Onze helpdesk staat voor je klaar om het systeem in te richten en gebruiksklaar op te leveren. Hierna kun je direct aan de slag met alle modules.

Professionaliseer jouw bedrijf door
in één stap 3 processen te digitaliseren met Gradez

Ja, dit wil ik

Investering

Digitaliseer jij met Gradez in één stap drie processen binnen jouw bedrijf?

Dit zit er in het Gradez digitaliseringspakket:

  • Jaarlicentie Gradez Applicatie
    ter waarde van € 1.263,-
    Online digitaliseringsadvies op maat
    ter waarde van € 250,-
    Persoonlijke inrichtingshelpdesk
    ter waarde van € 500,-
    Actiekorting Gradez
    – € 513,-
    Subsidie “Mijn Digitale Zaak”
    – € 500,-

    Totale investering

    € 1000,-

Pakket aanvragen

Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW. Gradez is niet verantwoordelijk voor het toekennen van de subsidie, Je dient deze zelf aan te vragen op de website van de RVO, via mijn.rvo.nl/mijn-digitale-zaak.
De extra combinatiekorting op de Gradez Applicatie vervalt na één jaar, de totale kosten per jaar voor gebruik van de applicatie bedragen dan € 1.404,- per jaar bij een volledige licentie met alledrie de modules.

In Gradez komt ruim 60 jaar aan gecombineerde kennis van het schoonmaakvak samen. Het is onze missie om met deze kennis anderen te helpen om de beste dienstverlening te organiseren in schoonmaak en huishoudelijke hulp. Voor een tevreden klant of cliënt en een prettige werkplek voor de schoonmaker.

Dit zijn de Gradez beloftes

360˚ inzicht in kwaliteit

Gradez geeft integraal inzicht in de schoonmaakkwaliteit

Simpel in gebruik

Geen enkele kennis van Excel nodig

Hogere klanttevredenheid

Werk pro-actief aan tevreden klanten en medewerkers

Beter rendement

Het meten, verbeteren en borgen van prestaties & processen verbetert de efficiëntie.

Direct aan de slag

Binnen 5 minuten klaar voor gebruik

Maatwerk

Stel zelf de ideale werkprocessen en vragenlijsten samen

24/7 toegankelijk

Volledig webbased en 24×7 on- & offline inzetbaar

Geen schoonmaakkennis nodig

Vertrouw op marktconforme basisgegevens zoals urennormen.

Wat klanten over ons zeggen