De nieuwste applicatie voor iedereen die schoonmaak wil verbeteren is live!

Contact opnemen met Gradez. Guz is in beeld met zijn hand omhoog

WEERT – Begin deze week werd Gradez gelanceerd. Een gloednieuwe applicatie waarmee iedereen die met schoonmaakdienstverlening te maken heeft kwaliteit kan meten, verbeteren en borgen.

Schoonmaakkwaliteit koppelen aan klantbeleving

Gradez zelf is weliswaar compleet nieuw in de facilitaire branche, de bedenkers zijn dat zeer zeker niet. Zij brachten opgeteld 60 jaar kennis van het schoonmaakvak samen om een oplossing te bieden voor een probleem waar zij zelf vaak tegenaan liepen. Gradez maakt het namelijk, in tegenstelling tot veel andere meetmethoden, mogelijk om schoonmaakkwaliteit en -beleving aan elkaar te koppelen. Zo ontstaat er een integraal beeld van de prestaties van de schoonmaakdienstverlening. Het is hun missie om anderen te helpen om de beste dienstverlening te organiseren in schoonmaak en huishoudelijke hulp. Een schone leefomgeving voor iedereen, dat is wat ze nastreven.

Primair richt Gradez zich op schoonmaakbedrijven, gemeenten en zorginstellingen, omdat men er van overtuigd is daar het snelst een grote positieve impact te kunnen leveren. De software is ook in veel situaties een ideale tool voor inzicht in beleving en het toetsen van kwaliteit voor organisaties die willen verbeteren.

30 dagen gratis toegang

Om kennis te maken met Gradez hoef je overigens niet gelijk je digitale portemonnee te pakken. De eerste dertig dagen krijg je gratis toegang tot alle functionaliteiten. Daarna kun je ervoor kiezen om een abonnement af te sluiten. In het hele proces word je trouwens begeleid door een vrolijke snuiter genaamd Guz, die namens de backoffice jouw aanspreekpunt is voor al je vragen.

Neem voor meer informatie (en om alvast kennis te maken met Guz) een kijkje op www.gradez.nl